Veka са по деведесет-сто лева .
Известие
Collapse
No announcement yet.
Бензинова помпа
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщениеVeka са по деведесет-сто лева .
аа тези века маи са от най истинскитеVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеаа тези века маи са от най истинските
AR 145 QV '97
Comment
-
Първоначално публикувано от chico Покажи съобщениеЕй, нема а са заяждаш, наш кви убави дограми праат...
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Първоначално публикувано от jan Покажи съобщениеИ мойта виеше,много ме дразнеше, и ся вие де,ама и сложих газов инжекцион,прекаснах помпата и ся е доста тиха.Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Колеги,да посъбудя малко темата,но ми се налага да сменя възможно най-скоро бензиновата помпа на едната алфа и ми се искаше да взема нещо от типа на 255л. Валбро,а инъче гледах в сайта на АХМ и там бошовете са по 115лв,а Марели е 167лв,но и двете не ми вдъхват доверие,но ако някой ги е пробвал и има впечатление да казва,че нямам много време за чудене.А и като цяло приемам всякакви предложения,че нямам много време да се ровя и да търся.FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI
Comment
-
Това от 115 лева нее Бош.Бошовата помпа е много по-голяма от това в магазина,което си е чист Хофер.Ако ти се занимава,разглобяваш старата,взимаш ротора и четките и си поръчваш по номерата,същите нови в Авел.Сменяш и О-пръстените с нови,сглобяваш и забравяш следващите 20 годиниЦялата заигравка я направих зимата,струваше ми 80 лева и може да се справиш за около 4-5 часа.
Comment
-
Благодаря за идеята колега,но на тези помпи им заминават в повечето случаи помпеният механизъм(ролките се надират и вкопават яко) и за това почва помпата да ръмжи за страх и ужас и да не може да вдига достатъчно налягане.Аз имам у дома няколко стари помпи Бош от пежото ми,които са пак на 3 бара налягане и ако си поиграя от всички може би ще събера нещо,но няма нито свободното време нито желанието да се занимавам и с това и за това питам за мнение и идеи за нова помпа,на която да може да се разчита.А помпата от сайта на АХМ Ауто я давата като Бош и за това попитах дали не е някакво лудо менте за тези пари,ето и линк към нея: http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Last edited by Milcho; d.m.y г., 00:16.FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI
Comment
-
Aбсолютно менте е,ако е това на снимката.Наистина имаше някакъв подобен Бош,но с доста по-малък диаметър на тялото.И всъщност май го нямаха и в наличност.Зимата и аз се бях разтърчал по магазините за помпа.Но след като отворих моята и видях че четките и колектора са свършили,се реших да си я направя сам.Ако искаш втора употреба,знам че на Ланчия Капа помпата се монтира с много малка заигравка в кошницата на 155.Вървят около 40-50 лева.Мога да питам един приятел дали още не е продал неговата ако искаш?
Comment
-
Бензиновата помпа не работи?
Знам че има много теми по въпроса, но не намерих подходящата затова пиша нова. Помпата е здрава и работи когато и се подадат 12 V. , но не стига ток до нея и съответно когато я монтирам не работи. Проверих релетата и бушона които се намират до акумолатора но вси4ки са ОК. Може ли да има проблем в компютъра и дали има нещо което пропускам да проверя преди да се измъча да я изтегля до сервиз. Мерси предварително на всички!Алфа Ромео 155 1.8 8V T.Spark 92г.
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеаве луди ли дте ве едно Walbro 255 е 210 лева
за нищо на света няма да си купя бош при положение че валброто е по ефтино - при това е състезателна помпа и е 100 пъти по надеждна от бош и е до 450 коня колаsigpicНЕ ДАМО КОСОВО!
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщениеаве луди ли дте ве едно Walbro 255 е 210 лева
за нищо на света няма да си купя бош при положение че валброто е по ефтино - при това е състезателна помпа и е 100 пъти по надеждна от бош и е до 450 коня кола
Ама оригиналния Бош нали знаеш как му викат сега...040.Това при 8 клапановия,при 16 не!
Та не е за изхвърляне.
Мойта като зе да бучи и викам айде да слагам Валброто.
И тогава мойта един "Аматьор" я взе отремонтира и сега е на Хай Фи Интеграле 2!И храни!!!
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеТова от 115 лева нее Бош.Бошовата помпа е много по-голяма от това в магазина,което си е чист Хофер.Ако ти се занимава,разглобяваш старата,взимаш ротора и четките и си поръчваш по номерата,същите нови в Авел.Сменяш и О-пръстените с нови,сглобяваш и забравяш следващите 20 годиниЦялата заигравка я направих зимата,струваше ми 80 лева и може да се справиш за около 4-5 часа.
Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 23:52.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
И на някой му дигнаха ГТВ-то за не неправилно а нагло паркиране на островчето на Лайпциг.
Верно че беше тогава
Мини през нас в неделя,да видим какво ще го правя тоя кардан.Зимата ще въртим с 155 quattro
Да не съм среднощен спамер,на колегата с проблемната помпа;Замери с дълъг кабел,от релето право на буксата на помпата.Ако не ще,взимай 3 метра кабел,от релето,директно на помпата.
Виж и инерционния преъсвач,или е под седалката,или отляво на съединителя,зад кората.Ама ако си пуснеш кабел до помпата от релето,поне ще идеш на сомоход до сервиза.Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 01:16.
Comment
Comment